Son 2 haftadır taşınma olayı yüzünden uzak kaldım buralardan. Evde bilgisayarın şarj aletini bulamadım , Murphy iş başındaydı yine:), "aradığın şey en son açılmamış kutudadır:)". Taşınmaların en önemli faydası bence evde güzel bir atma- temizleme yapması. Yani gündelik hayatın düzeninde dönüp bakmadığınız , bir yerlere kaldırıp yıllardır kullanmadığınız eşyalardan kurtulmak için harika oluyor. Basit ve mutlu yaşam sloganını hayata geçirme fırsatı oluyor.
Her taşınma dönemimizde "resmen çöp ev olmuşuz" diyorum:)))) Ve bir daha bu kadar biriktirmemeye karar veriyorum. Ama tabi aynısı olmaya devam ediyor. Haaa birde her taşınmadan sonra " en az 10 yıl taşınmayacağım artık" diye de bir repliğim var:))))
Birde şunu fark ettim ki bende biraz simetri, biraz düzen hastalığı var. Her zaman titiz ev kadınlığı muhabbetiyle dalga geçerim aslında. "ay ben şöyle temizim, böyle titizim vb...." diyen kadınlara "eeee aferin, ne oldu madalya mı verdiler sana?" derim içimden yüzlerine karşı:)))) Ama bende biraz düzen manyağı mıymışım ya:))) Yani şöyle diyeyim dağınıklık beni çok strese sokuyormuş. Mobilyaların bir kısmı geç geldiği için bir türlü kutuların ortadan kalkmaması beni çıldırttı. Sonra geldiler de yerleştirip dağınıklığı ortadan kaldırınca huzura erdim.
Bu arada Ezgi kurabiye Arda kek yapmamızı istediler birde:)) "Şimdi hiç sırası değil" dedim yazık "ne zaman müsait olursun anne?" diye benden randevu almaya çalıştılar:)))
Birde perdecilerin 2 haftadır gelmemesi konusu var ki hiç sormayın. Neden kimse işini doğru dürüst yapmıyor ki bu ülkede diye düşünmeden edemiyorum. Söz verildiği zamanda her şey hazır olmalı. Ben mi çok kuralcıyım, olması gereken zaten bu değil mi? bilmiyorum.
Mesela İstikbal Mobilya yemek masası ve konsol getirip monte etti. Onlar zamanında getirdiler ama yanlış TV Ünitesi getirmişler. Eşime bunu söylediğimde bana "şaşırdık mı?" dedi:( Ne acı bir durum oysaki . O kadar alışmışız ki insanların işlerini düzgün yapmamasına artık şaşırmıyoruz bile:( Birde montaj sonrası kutuları, çöplerin bir kısmını bırakıp gittiler. Şikayet edecektim ama bilgisayarımın şarjı yoktu. Aradan zaman geçince de "amaaan boşver sanki hiç bir şey fark edecek mi?" diye düşündüm. Zaten ne geliyorsa başımıza bu boşverlerden geliyor. Hepimiz şikayet etsek, uğraşsak kalite artar.
Bir taşınmanın daha sonuna gelip yerleştiğimiz için çok mutluyum. Taşınmak zor iş arkadaşlar, taşınanlara, taşınacak olanlara allah kolaylık versin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder