Son zamanlarda Leyla ALATON'un konuşmalarını izliyorum youtube'dan. Çok güzel bir rol model bence kendisi. Bir programda iki tane oğlunu nasıl yetiştirdiğini sordu sunucu , Leyla ALATON'da dedi ki; "feminist yetiştirmeye çalışıyorum" . Cevabı çok hoşuma gitti. Genel olarak kadının güçlü olmasını, maddi özgürlüğü olmasını çok önemsiyor ve destekliyor. Kız kardeşlik olayını destekliyor. Yani kadınların birbirini kıskanmaması, destek olmasını savunuyor. "Her zaman işi daha güzel, eşi daha zengin , kendisi daha güzel bir kadın olacaktır, bunun sonu yok. O yüzden kıskançlık çok gereksiz, enerjimizi birbirimizi desteklemeye harcamamız gerek" diyor. Aynen katılıyorum:))))
Son zamanlarda Leyla ALATON'un konuşmalarını izliyorum youtube'dan. Çok güzel bir rol model bence kendisi. Bir programda iki tane oğlunu nasıl yetiştirdiğini sordu sunucu , Leyla ALATON'da dedi ki; "feminist yetiştirmeye çalışıyorum" . Cevabı çok hoşuma gitti. Genel olarak kadının güçlü olmasını, maddi özgürlüğü olmasını çok önemsiyor ve destekliyor. Kız kardeşlik olayını destekliyor. Yani kadınların birbirini kıskanmaması, destek olmasını savunuyor. "Her zaman işi daha güzel, eşi daha zengin , kendisi daha güzel bir kadın olacaktır, bunun sonu yok. O yüzden kıskançlık çok gereksiz, enerjimizi birbirimizi desteklemeye harcamamız gerek" diyor. Aynen katılıyorum:))))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder