
Bu akşam haberlerde Ordu'nun Altınordu ilçesinde yöresel bir türkü olan "Tabya başında 3 kız yan yana" türküsünden esinlenerek yapılan ve açık havada sergilenen 3 kadın heykelinden bir tanesinin tahrip edildiği haberini izledim. Tüm saç diplerim diken diken oldu. Bu nasıl bir zihniyetse allahım kadının heykeline bile tahammül edememek.

Heykeller daha öncede defalarca tahrip edilmiş. Üzerlerine sprey boyayla "edep yahu" yazılmış. Edep sadece kadına has bir şey midir?
Üç kız heykelinde de gayet edepli oturuyorlarmış aslında. Bacak bacak üstüne atması mı rahatsız etti acaba seni eyy tahammülsüz.

Artık Tabya başında 2 kız yan yana malesef. Belki de onlarda yan yana olamayacaklar. Türkü de bence bayaaa kışkırtıcı. İçinde "kız" kelimesi geçiyor. Türkü de yasaklanmalı. İçinde kadın, kız geçen tüm şarkılar yasaklansın.
Son zamanlarda ülkemizde olanlar, tecavüz önergesinin imzalanması,tepkilere rağmen geri adım atılmaması , protestolar yapılması , nedir bütün bunlar? Niye? Kadını çarşaflara da saklasanız içinizdeki duygulardan kaçamazsınız. Sorun kadında değil çünkü , sende.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder