Merhabalar
Pazar günleri benim temizlik ve bakım günümdür. Evi temizleme , kendime bakım yapma ve keyif günü. Evi temizleme kısmı çok eğlenceli olmasa da sonrası çok güzel oluyor.
Sizlere yeni öğrendiğim bir kremden bahsedeceğim. Hem sıkılaştırıcı ve kırışıklık karşıtı hem de cilt lekelerini açıp cildi beyazlatan bir karışım.
Tarif:
Aynı oranda Üzüm Çekirdeği Yağı, Buğday Yağı ve Argan Yağını karıştırıyoruz ve her gece yatmadan cildimize masaj yaparak sürüyoruz. Yaklaşık 10-15 gün sonra cildimizdeki farkı hissetmeye başlayabiliriz. Hatta daha bile erken hissedebilirsiniz.
Üzüm çekirdeği yağı güçlü bir antioksidan ve cildi sıkılaştırıcı etkisi var. Buğday yağının nemlendirme ve beyazlatma özelliği dolayısıyla cilt lekelerini açma özelliği var. Argan yağının besleme , nemlendirme ve kırışık açma gibi özellikleri var. Yani bu 3 yağ birleştiğinde mucizevi bir karışım çıkmış oluyor ortaya. Hani derler ya "yap bak bana dua edeceksin" bende size diyorum.
Ben zaten son zamanlarda kozmetiklerden biraz daha uzaklaştım. Ya dermokozmetik ya da doğal yağlar ve kremler kullanmaya yöneldim.Fark hissediyorum cildimde. Ne varsa doğada var zaten:))))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder