Pazar Günü Zamane Kahvesi Ankara Çikolatakolik Etkinliği'ne gittik. Kızım bayılır bu etkinliğe ama arkadaşının doğum günü vardı, üzülerek gelemedi. Oğlumda çok sever çikolatayı ama o da dede olduğu için üşendi😊Bizde eşim, arkadaşım ve kızıyla gittik.


Eşim fotoğraf çektirmeyi sevmezgillerden olduğu için hiç fotoğrafı yok kendisinin.


Ertesi gün bir programda çikolatanın kalorisinden bahsediyordu. 2 adet baklava mı, 1 parça çikolata mı daha kalorili? diye sordular halka ve herkes baklava dedi. Bende öyle demiştim ama çikolata daha kaloriliymiş ya. Yeminlen bilmiyordum:)))) Haaa bilsem fark eder miydi? Düşündümde aslında etmezdi:)))) Yani gene olsa gene yerim. Pişman değilim.

Şu sunumların güzelliğine bakar mısınız? Neyse ki çok tatlı şeyleri çok fazla yiyemiyor insan . O kadar çok çeşit vardı ki hepsinin tadına bakmak istiyorsunuz ama mideniz istemiyor. İçim bayıldı bir süre sonra.


Üstteki resim de mangalda dondurma görmektesiniz. Mangalda dondurma olur mu? dedim bende , hiç anlam veremedim. Ama oluyormuş işte böyle. Tadı da enfes bu arada.

Burada Waffle ve Aşk Pastası ve Esmer Bomba tatlısı yapılıyordu. Sıra beklemeniz gerekiyor ve yarım saat falaz arkadaşımın kızı azimle bekledi. Ama özellikle Aşk Pastası efsaneydi.

İşte Aşk Pastası. Suflenin üzerine dondurma, onun üzerine çilek ve çikolata sosu. Hmmmm.... yemede yanında yat. Yok yok ye gitsin yahu. Sonra düşünürsün kiloları:)))
Zamane Kahvesi'ne ilk gidişimdi. Cafenin içini de çok beğendim. Çok sevimli bir konsepti var. Hizmeti de beğendim. Çalışanlar ilgili ve güleryüzlüydü.Ayda bir yapılacakmış, ilgilenenlere duyurulur. Ben her ay gidemem. 1 ay diyet yapıp 1 günde bütün emeklerimi boşa harcayamam , ama belkide harcarım:)))) Emin değilim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder