1 Aralık 2016 Perşembe

Demet Akbağ ile Çok Aramızda 8.Bölüm | Seçkin Piriler ve Meral Kaplan



Şaka yapmak ciddi bir iştir. Yani sonuçları düşünülmesi gereken , insanları aptal yerine koymayan, kimseyi rencide etmeyen şakalar yapılmalı. Şahsen Demet Akbağ'ı çok severim, gerek sanatçılığını gerekse duruşunu. "Çok Aramızda" isimli programını hiç izlememe rağmen bir programda eleştirisini dinledikten sonra yukarıdaki bölümü izledim ve çok üzüldüm. Hiç bir insan evladına yapılmaması gereken bir şaka bu bence. Şaka tanımı kapsamına da girmiyor bence bu. Eşek şakası bile diyemiyorum. Kadınlar olarak zaten aldatılan kadınlara karşı korumacı bir tutum sergiliyoruz hepimiz ama bu şakanın senaryosunu yazan kimse Seçkin Piriler'in son zamanlarda yaşadıklarını dikkate almamış anlaşılan. İnsan psikolojisi hassas bir konudur ve çok narindir. Yani demem o ki yakıştıramadım Demet Akbağ gibi saygın kişiliği olan bir sanatçıya. İzlerken utandım, endişelendim. Hiç komik değildi. Zaten insanları rencide eden hiç bir şey eğlenceli değildir. Umarım farkına varırlar ve devam edecekse program daha dikkatli olurlar. Umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder