Ayyy ne tatlı dimi?
Romantik aşk yaşayan penguenler. Sizde çok şirinsiniz.
Çok komik olmuş. Eminim bu resmi yırtmak istiyordur.
Offff.... Canı çok acımış mıdır ki?
Bir saniye sonra bize bu fotoğrafı çeken arkadaş ve makinası sular altında kalmış yani.
Hadi bakalım oynaştık, sevildin artık suya dönme zamanı:)
Bisiklet mi onu sürüyor o mu bisikleti sürüyor ki?
Bu resimde bir yanlışlık var. Bir kere o gamsız bayan çocuk salıncağına binmiş ve çocuğuylada ayrıca hiç ilgilenmiyor. Ne ayıp!
Iygh..... Kapat kız ağzını(Babaannem gibi , o televizyonla konuşuyordu ben resimle.:))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder