13 Aralık 2016 Salı

Saçım Güzel Olursa Güzel Hissederim

saçlar ile ilgili görsel sonucu

Geçen yıl saçlarımı aynı gün içerisinde koyu kızıldan sarıya çevirme girişimimden beri saçlarım kendini toparlayamadı. Şubat ayında tam bir yıl olacak. Bu yüzden denemediğim marka kalmadı diyebilirim. Ama çok sık boyamak zorunda kaldığım için iyice sertleşti. 3 hafta önce kırıklarımı aldırıp keratin bakım yaptırdım. Eski sağlıklı, canlı güzel saçlarımı geri istiyorum.
Son zamanlarda da doğal maskelere merak sardım. Mesela haftada bir kez Hindistan Cevizi Yağını saçlarımın diplerinden uçlarına heryerine sürüp 1 saat civarı bekletip yıkıyorum. Yıpranmış  ve tiftiklenmiş gibi görüntüyü çok engelledi bu maske. Ama son zamanlarda çok çeşitli ürün denemekten olsa gerek saç diplerimde kaşıntı oluştu. Onun için  kaşıntı için bir maske tarifi öğrendim. Onu paylaşacağım. 
 saçlar ile ilgili görsel sonucu
Saç Derisi Kaşıntısı İçin Tonik
* 1 Yumurtanın Sarısı
*1 Kaşık Saf Alkol
* 2 Adet Dövülmüş Aspirin
* 4 Damla Adaçayı

Bütün malzemeleri karıştırıp saç diplerimize masaj yaparak sürüyoruz ve 2 saat bekletiyoruz. Sonra yıkıyoruz. 

Siz saç bakımında neler yapıyorsunuz? Doğal yağlardan kullanıyor musunuz? Memnun olduğunuz şeyleri banada söyler misiniz? 😍



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder