Yılbaşında Kapadokya'ya gittiğimizde tüm turlar gibi bizde çömlek atölyesine gittik. Ve hep yaptıkları gibi bir gönüllü istediler. Benim kızım hemen atıldı "ben, ben" diye:))) Kimseye fırsat vermedi. Zaten küçük olduğu için onu seçtiler. Sonrası videoda. Çekim biraz kötü olmuş ama eğlenceli bir video. Mekan Chez Ali Çömlek Atölyesi .
Bu arada artık çömlekler bu sistemde yapılmıyormuş. Gösteri olsun diye epey ilkel bir yöntem olan yukarıdaki yöntemle yapıyorlarmış. Yani bir ayağınla çevirip ellerinle yapma yöntemi. Oldukça zor olsa gerek.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder