Sevgili arkadaşım Yurdagül yani www.dahamutluyuz.com blogunun sahibi beni mimlemiş. Teşekkür edip hemen cevaplamaya başlayayım diyorum.

1-) Bugüne kadar bloguna gelmiş, seni en çok etkileyen (hayal kırıklığına uğratan ya da çok mutlu eden) yorumu paylaşır mısın ?
İlk yorumlar beni çok heyecanlandırmıştı. Pek kötü yorum almadım hatta sadece 1 tane aldım diyebilirim. Kadınlarla ilgili yazdığım bir yazıda biraz müstehcen sayılacak karikatür paylaşmıştım. O yazıma "edepsiz" diye bir yorum yazmışlar. Etkiledimi ? pek sayılmaz. Sadece kötü sayılabilecek bir yorum almanın o kadar da kötü olmadığını düşündüm:)))

2-) Okuduğunda seni günlerce etkisi altına alan kitap var mıdır?Varsa hangisidir?
Holografik Evren kitabı mesela beni çok etkiledi. Düşüncelerimizden oluşturduğumuz dünya fikrini bilimsel olarak açıklamış. Birde Nietsche Ağladığında kitabını yıllardır unutmam. İki kitap oldu ama bir sorun olmaz herhalde.

3-) Hayatında dönüm noktası olduğuna inandığın bir gün,an ya da yıl var mı?
Anne olduğum an diyebilirim herhalde. İçimdeki anaç kadınla tanıştım ve bir başka varlık artık canımdan değerli olmuştu, birdenbire.
Her an kararlar veririz ve ben bazen basit bile olsa farklı bir karar verseydim her şeyin ne kadar farklı olacağını düşünürüm. Yani sonsuz sayıda olasılık:))))
Bende mimliyorum o halde.
Ayna Hikayesi
Gazeteci N.G.
Meltem Sert
Küçük Mucizelerim

1-) Bugüne kadar bloguna gelmiş, seni en çok etkileyen (hayal kırıklığına uğratan ya da çok mutlu eden) yorumu paylaşır mısın ?
İlk yorumlar beni çok heyecanlandırmıştı. Pek kötü yorum almadım hatta sadece 1 tane aldım diyebilirim. Kadınlarla ilgili yazdığım bir yazıda biraz müstehcen sayılacak karikatür paylaşmıştım. O yazıma "edepsiz" diye bir yorum yazmışlar. Etkiledimi ? pek sayılmaz. Sadece kötü sayılabilecek bir yorum almanın o kadar da kötü olmadığını düşündüm:)))

2-) Okuduğunda seni günlerce etkisi altına alan kitap var mıdır?Varsa hangisidir?
Holografik Evren kitabı mesela beni çok etkiledi. Düşüncelerimizden oluşturduğumuz dünya fikrini bilimsel olarak açıklamış. Birde Nietsche Ağladığında kitabını yıllardır unutmam. İki kitap oldu ama bir sorun olmaz herhalde.

3-) Hayatında dönüm noktası olduğuna inandığın bir gün,an ya da yıl var mı?
Anne olduğum an diyebilirim herhalde. İçimdeki anaç kadınla tanıştım ve bir başka varlık artık canımdan değerli olmuştu, birdenbire.
Her an kararlar veririz ve ben bazen basit bile olsa farklı bir karar verseydim her şeyin ne kadar farklı olacağını düşünürüm. Yani sonsuz sayıda olasılık:))))
Bende mimliyorum o halde.
Ayna Hikayesi
Gazeteci N.G.
Meltem Sert
Küçük Mucizelerim
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder