Bugün spor yaparken izlediğim Tedx videosuna bayıldım. Psikolog Ozanser Uğurlu, iyi ya da kötü hissetmenin kişinin kendi ellerinde olduğunu anlatıyor ve bunu nasıl yapacağına dair işe yarayan yöntemlerden bahsediyor. Orada olmayı çok isterdim. Acayip eğlenceli bir konuşma olmuş:) Mesela konuşma esnasında "batsın bu dünya " şarkısını da dinliyorsunuz, "mini mini bir kuş donmuştu" çocuk şarkısını da söylüyorsunuz hatta "Ankara'nın Bağları"yla oynuyor ve son olarak ta halay çekiyorsunuz. İzlemenizi öneririm ama dikkat aşırı eğlence içerir:))))
Ozanser Uğurlu'nun enerjisi öyle fazla ki izlerken bile etkileniyorsunuz. Etrafımızda böyle insanlar çok olsa keşke. Aslında biz böyle bir insan olabilsek keşke:))))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder