6 Mart 2017 Pazartesi

Kul plan yapar Tanrı Gulermis


Dün sabah evden çıkarken Bahçeli Ev satın almak için ev bakmak niyetindeyik.  Benim çocuklarım Bahçeli evi köpek besleyebilmek için istiyorlar. Bende köpek severim ama uzaktan :))) yani köpeklerden korkarım biraz(biraz az oldu biraz:)))) Neyse efendim annelik bu çocuklarım için katlanırım sevmeye çalışırım dedim ve kabul ettim Bahçeli Ev fikrini. Yalnız burada bir şeyi belirtmeden geçemeyeceğim . Arkadaş o ev fiyatlarına ne olmuş öyle , resmen uçmuş . Hani ekonomide durgunluk vardı , hani piyasalar kötüydü.  Yok öyle bir şey . Hiç kimse burnundan kıl aldırmıyor valla.
Neyse efendim konuyu dagatmayayim , bir sürü ev baktıktan sonra açıkınca yemek yemeğe gittik.  Ben köfte yedim çocuklar ve eşim lahmacun yediler.  Yaklaşık 2 saat sonra oğlum kusma başladı ama kustu bitti olmadı . Sürekli olarak Afedersiniz öğürdü .İçi dışına çıktı bebisimin. Acile gittik eve gitmeden. Tedavi yapıldı ama hiç değişen bir şey olmadı . Sonra apandisit teşhisi koydular ve acil ameliyat dediler. Ve ameliyat oldu çok şükür şimdi iyi.
Ama biz dün sabah ev bakıp geri döneriz diye çıktığımız eve hala dönemedik. Yani demem o ki otomatige bağlıyoruz hayatı ve hep planldığımız gibi gidecek sanıyoruz ama hayatın bizimle ilgili başka planları olabiliyor. Ve hepsi insanlar için . Hayat sürprizlerle dolu. Hep güzel sürprizler olsun dilerim.

Böyle zamanlarda hayatta sizin için gerçekten neyin önemli olduğunu daha iyi fark ediyorsunuz. Dürtüyor sanki hayat farkındalıklarının artması için .  Durtmeden bilelim sevdiklerimizin kıymetini . Kaybetme korkusu sevgiyi canlı tutarmış.  Aslında hepimiz birbirimizi bir gün kaybedecegiz . Ölümlüyüz sonuçta .
Yani diyorum ki otomatige bağlamayın hayatı , sevdikleriniz her zaman iyi,sağlıklı ve yanınızda olamayabilirler . Çok sevdiğim bir söz vardı kimin bilmiyorum "Her gününüzü hayatınızın son günü gibi yaşayın . Birgün haklı cikacaksînız".  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder