Bir kaç gündür kahve makinesi arayışı içerisindeyim. Evdeki makinem bozuldu ve ayrıca yeni eve taşınıyorum. Yeni ev yeni eşyalar demek(İşte bunlar hep kapitalizmin tuzakları:))
Bir süredir Arçelik Telve kahve makinesi almayı düşünüyorum ama sadece bir Türk Kahvesi içinde 500 TL vermek biraz mantıksız geliyor. Son zamanlarda herkesin evinde var. Ama bir o kadar da şikayet var. Çabuk bozulduğuna dair. Ayrıca 500 TL ne yaaa.. Ne yapıyor bu makine?

Dün de Arzum markasının Okka kahve makinesini gördüm. 230-250 TL civarı. Fiyatı daha uygun . Ama Arçelik ile aralarında bir fark var mı? Cimrilik yapmayayım diyorum ama Arzum da aynıysa onu almak tabi ki daha mantıklı.
Bir türlü karar veremedim. Bu iki makineyi de kullanan var mı? Yorumlarınız neler? Bir Neşe'nin kepek sorunu bir benim kahve makinesi sorunum:))))
Aslında hangi küçük ev aletini alacağımıza karar veremediğimizde birbirimize yardımcı olsak çok güzel olur değil mi? Al ben memnunum, ya da alma ben hiç memnun değilim desek birbirimize. Böylece daha doğru alışveriş yapabiliriz.Ne dersiniz?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder