Mutlulukla ilgili en sevdiğim sözlerdendir Mevlana'nın bu sözü. Seninle mutlu olmayan gider zaten.

Son zamanlarda sosyalleşme terapisi diye bir terapi var. Mutsuz, depresif insanların sosyal ortamlara girerek tedavi etmek. Bibliyoterapi dite de bir terapi yöntemi var. Kitap okuyarak terapi. Ama bildiğim kadarıyla televizyon izleyerek bir terapi bilmiyorum ben:)))) Siz biliyor musunuz? Ama şunu biliyorum ki televizyon insanlar üzerinde çok güçlü ve inandırmak istediğiniz her şeyi televizyon kanalıyla yapabilirsiniz. Televizyon izlerken bir de böyle düşünerek izleyin bakalım. Bizi neye inandırmak istiyorlar?
Çünkü çocukken zaten mutluyduk:)))) Ne zaman büyüdük , işte o zaman koptu film:))

İşte bu durum ne acıdır! İnsan elindekinin değerini ancak onu kaybedince anlıyor. O yüzden sevdikleriniz yanınızdaysa, sağlıklılarsa, sizde sağlıklıysanız, yiyecek ekmeğiniz varsa ve en önemlisi vicdanınız rahatsa sizden mutlusu yok aslında.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder