Son zamanlarda yine anlamsızca kilo almam sebebiyle arayışlardayım. Anlamsızca diyorum çünkü yememde içmemde bir değişim olmamasına rağmen birden bire 3 kilo aldım. Aslında bayramda ve tatilde hiç dikkat etmeden yememe rağmen o zaman kilo almadım ama dönünce 1 haftada 2 kilo sonraki haftada 1 kilo alarak kendi rekorumu kırdım.
Geçenlerde bir blogta(üzgünüm adını hatırlayamıyorum, aslında yazısına link vermek istiyordum ama:( ) hiç diyet yapmamasına rağmen sadece çörek otu yağını sabah ve akşam 1 tatlı kaşığı içerek zayıfladığını söyleyen yazıya rastladım. Blogger arkadaşımız sanırım 1 ayda 4 kilo vermiş ve gerçekten de başka hiçbir şey yapmamış. Sadece çörek otu yağından sabah uyandığında ve akşam yatmadan önce 1 tatlı kaşığı içmiş.
Babamın arkadaşı ve eşi olan bir çift , bir bayramdan diğerine kadar neredeyse 10 kilo vermişler ve ben hemen sordum. Nasıl zayıfladınız diye. Onlarda çörek otu yağı dediler. Bütün yollar çörek otu yağına çıkıyordu ve bende önceden aldığım ama içemediğim için öylece duran yağı sabah akşam içmeye başladım.
Sonra da araştırmaya başladım neden zayıflattığını. Öncelikle insülin direncine çok iyi geldiği için zayıflamaya etkisi var. Diyetisyene gittiğim dönemde detoks çayı önerdiği için eczaneye gittiğimde oradaki eczacı bayan çörek otu yağı tabletini önermişti ve insülün direncini geçirdiğini söylemişti. O zamanlar ara sıra kullanmıştım ama düzenli hiç kullanmadım.
Bağırsak parazitlerine ve kabızlığa çok iyi gelmesinin de zayıflamaya etkisi olduğu kanaatindeyim ben. Yani bir şey zayıflatıyor denmesi beni tatmin etmez. Hangi özelliğinden dolayı ki diye düşünüp araştırırım ve çörek otu yağının faydaları bana "olabilir" dedirtti.
Sonuç olarak 4 gündür düzenli kullanıyorum. İçmesi epey zor hele sabahları. Üzerine hemen 1 kaşık bal falan atıyorum ağzıma. Gün içerisinde tatlı krizi yaşamadığımı fark ettiğimi söyleyebilirim. Gelişmeleri paylaşacağım sizlerle. Denemekten zarar gelmez. Ne dersiniz?

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder