Daha nicelerini kutlamak dileğiyle, Cumhuriyetimizin 94. Yılı Kutlu Olsun. Çocukların okulda tören vardı dün öğleden sonra. Yine göz yaşlarımı tutamadım. Yaşlanıyor muyum yoksa? Ya da cumhuriyetin kazanımlarını tam olarak yeni mi idrak ediyorum. Ya da başka şeyler mi var beni bu kadar duygulandıran? Bilmiyorum ama resmi bayramlarda daha hassas olmaya başladım son zamanlarda.
Özellikle kadınlar olarak daha fazla minnet duymalıyız cumhuriyete.

Dün akşam da fener alayı ve Candan Erçetin Konseri vardı Anıtpark'ta. Her yıl katılmaya çalışıyoruz özellikle çocuklar için. Ayrıca çok ta eğlenceli oluyor.

Hava soğuktu ama Candan Erçetin'in de dediği gibi;"Ankara için soğuk sayılmayacak bir hava".

Balkan türkülerinde herkes oynadı. Oynayınca üşümüyorsun zaten. Çok güzel söylediğini hatta ondan daha güzel kimsenin söylemediğini düşünüyorum balkan türkülerini.

Nice nice bayramlara ermemiz dileğiyle.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder