21 Aralık benim doğum günüm. "40'lı yaşlarda da doğum günümü olurmuş" diye düşünürdüm."Koca kadın aaaa çok ayıp" derler diye düşünürdüm. Sonra ne mi değişti? 40'lı yaşlara geldim ve o elalemi pek takmamaya başladım. Elalem derse kendi fikrini der, benimle ne ilgisi var ki? Bu yaşlar şu açıdan güzel bence; "iki tür insan vardır. Birisi hayatını yaşayanlar, diğeri hayatını yaşayanları izleyip eleştirenler:)))" sözünü tam anlamıyla anlıyorsun. Yani ben anladığımı düşünüyorum.
Doğum günümde yaşadığım en güzel şeylerden birisi de alttaki fotoğrafta en sağdaki arkadaşım, kardeşim Deniz'in birlikte çektirdiğimiz bu fotoğrafı paylaşıp altına yazdığı çok güzel şeyler:)
Haaa eşimin aldığı son model cep telefonu!ve kafam kadar pırlanta taşlı seti saymazsak(şaka tabiki).

Sevgi neydi? Sevgi emekti... şaka şaka konuya böyle girmiycem tabiki
☺️ paylaşımlar arttıkça sevgi de artıyor çünkü
💙 hep iyiki tanımışım diyorum
😍gecesi gündüzü olmadan arayıp çay varmı? Diyebileceğin insan bulmak zorken daha iyi anlıyorum hayatımda olduğunun önemini
❤ iyiki doğdun ablacım iyiki varsın
🍀 tekin abi ve minnaklarınla uzuuuun yaşlar diliyorum
😘 alp yaman
👼🏻 alper ve ben seni kocaman öpüyoruz
🤗
Kalbime dokundu. İnsanın kalbine dokunabilen şeyler değerlidir. Diğerleri hikaye bence. Teşekkürler sevgili arkadaşlarım. Ben çok şanslı bir insanım. Bunu bir kez daha hissettirdiniz bana.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder