Yeni bir kombin. Kış geldiği için hep siyahları tercih ediyorum galiba.

www.hergunbikombin.com'dan yaptım. Ben yaptım beğendinizmi?
Her sabah ne giysem diye düşünenlerden misiniz benim gibi? O zaman önerilere göz atmak ilham verir. Mesela bu yelek ve kot kombin tam tarzım. Biz arkadaşlarla tam senin tarzın anlamında "sana benziyor" deriz. Yani gördüğümde seni hatırladım gibi bir şey. Bu kombin de bana benziyor:))) Aslında çantayı çok beğenmesem de genel olarak bana benziyor:))))
Sizde size benzeyen kombinleri göndermek ister misiniz? Bence çok hoş olur. Birbirimize ilham veririz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder