İşte benim için son bir kaç yılın sorusu:))) Önceden de şişerdi gözlerim ama bu kadar da değildi. Şimdi fotoğraflarda sadece göz altı torbalarımı görüyorum. Göz altı ışın dolgusu diye bir yöntemi araştırıyorum. Bununla ilgili bir yazı yazacağım. Ama yediklerimiz de gözlerimizin şişmesine sebep oluyor. Bunlar neymiş bakalım bakalım:)))

Karikatür çok acımasız ama yaaaa:((((😭😭😭
1. Tabi ki tuzlu beslenme. Vücudumuzun su tutmasına sebep oluyor. Ama çok tuzlu yemeseniz bile gizli tuzlu yiyecekler var. Bunlar sebep oluyor. Fast food mesela. Çok kötü çok. Hemen burakın:))) Zaten de çok zararlı
2. Domates ve patlıcanın içinde solanin denilen madde de gözlerin şişmesine sebep oluyormuş(ama ben ikisini de çok severim. Neyse şişsin gözlerim buz koyarız geçer:))))
3. Buğday allerjiniz varsa ve ya gluten allerjiniz ekmekte gözleri şişiriyor:((((
4.Konserve ürünler.
5. Süt ve süt ürünleri
6.Şeker . Neye faydası var ki bu şekerin. Aslında bir numaralı düşmanımız.
Ama listeye bakınca görüyoruz ki 3 beyazdan uzak durun diyen beslenme uzmanları haklı. Yani hem zayıflamak hemde gözlerinizin şişmemesi için gerekliymiş demek ki. Hayat çok acımasız:)
Kalimero'yu bilir misiniz? Benim küçüklüğümde izlediğim bir çizgi film karakteri. Gözleri kocamandı ve kocaman kocaman açıp "ama haksızlık bu" derdi. Ben de demek istiyorum sayın seyirciler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder