19 Aralık 2016 Pazartesi

Rus Konsolosuna Suikast

rus konsolosun vurulma anı ile ilgili görsel sonucu

Akşam haberlerde duyduğumdan beri derin bir üzüntü içerisindeyim. Bir mahcubiyet duyuyorum. Sanki bana emanet bir şeye bakamamışım, onu koruyamamışım gibi bir his var içimde. Ailesinden ülkem adına özür dilemek istiyorum. 
Ülkemin üzerinde oynanan oyunlar son zamanlarda çok arttı. Artık yeter diyoruz , üzülüyoruz, kahroluyoruz ama elimizden bir şey gelmiyor. Yapan polis memuru çocuğu gördüm inanamadım. Nasıl kandırdılar seni çocuk? Ne demiş olabilirler de ülkene böyle büyük bir ihanet içine girebilirsin? Çocuk diyorum çünkü 1994 doğumluymuş daha 22 yaşında. 
Allahım ne olur ülkemi koru! Ne olur şaşırtma insanlarımızı. Tüm kalbimle dua ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder