Yine takıldım "niye kilo veremiyorum beeen" diye zırlıyorum. Ama bu gün size komik bir hikaye anlatacağım. Tombiş, sevimli ve yemek yemeye bayılan bir kadınla, yediğine içtiğine çok dikkat eden çok formda bir kocası varmış. Kadın mantı yerken adam "aman allahım kaç kalori bu kalbe zararlı, yok şuna zararlı, yok buna zararlı vb...." gibi şeyler söylermiş ama kadın hiç takmadan keyifle yermiş. Gelsin tatlılar gitsin börekler derken kadın 50'li yaşlarında şeker hastalığından vefat etmiş. O öldükten sonra kocası yediğine içtiğine maksimum dikkat ederek ve spor yaparak sağlıklı yaşamış ama fani sonuçta o da 70 yaşında kalp krizi geçirip ölmüş. Karısından 20 yıl fazla yaşamış. Öbür tarafa gittiğinde karısı onu karşılamış. Çok güzel yemeklerin olduğu bir masaya getirmiş. "Hadi gel hayatım yemek yiyelim" demiş. Adam masaya bakmış tatlılar, hamurlar , kalorili yemekler "ayy ben bunları yiyemem kilo alırım, sağlığa zararlı" demiş. Karısı da "burada öyle sorunlar yok sevgilim istediğini ye hiç bir şey olmuyor " demiş. Adam o an büyük bir pişmanlıkla "ah ah" demiş, " ben niye dünyada acı çekerek 20 yıl fazla yaşamışım ki bilseydim senin gibi her istediğimi yerdim" demiş.
Yaaa belki de öyle diyeceğiz hanımlar , ne biliyoruz ki:)))))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder