
Cumartesi akşamı hayatımda gördüğüm en yakışıklı erkekle Nusr-et Steak House'daydık. Oğlumla. Arkadaşlarıyla son dönem popüler olan bu restorana gitmek için plan yapmıştı ama hepsinin işi çıkınca mecburen bana kaldı:)))) E ona bu hayatta hayır diyemeyecek kişi kim? Annesi tabi ki.
Bende ona aldığım ve hiç giymediği için etiketi üzerinde duran beyaz gömleği giyme şartı getirdim. Oflaya puflaya giydi:)) Ama benim şartımda buydu. Yani ben zor bir kadınım:)))

Oğlum söyleyene kadar bu mekanın sahibinin sosyal medyada çok meşhur olduğundan haberim yoktu açıkçası. Hatta tuzu kendine has bir serpme biçimi var. Evde Arda sürekli yapıp kardeşiyle gülüyordu ama ben pek anlamıyordum. Sonra bir magazin programında dünyaca ünlü kişilere bu tuz atma hareketini yaptırdığını gördüm. Epey medyatik bir kişi.
Ben mekanla ilgili düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Işıl ışıl olması içeri girerken dikkatimi çeken ilk şeylerden birisi oldu. Çok kalabalıktı ve rezervasyonumuz yoktu. Yine de güzel bir yer buldular. Yalnız eleştireceğim bir şey var mekanda montları asacak yer yok. Bu durumu bir eksiklik olarak gördüğümü söyleyebilirim.

Yemekler çok lezzetliydi. Oğlum lokum aldı bende Şaşlık yedim. Etlerin yumuşaklığı ve sosları süperdi.

Oğlum da meşhur tuzlama pozunu vermese olmazdı :)))))
Sonuç olarak biraz pahalı bulmakla birlikte Nusr-et Et Lokantasını beğendim ve güzel et yemek için tercih edilebilir buldum. Havuç Dilimi tatlısından yiyemedim çünkü çok kalorili görünüyordu. E önümüz yaz yani . Bir gün çok zayıflayınca gider yeriz inşallah:)))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder