
Uzun zamandır zayıflama yazısı yazmadığımı fark ettim:))) Yok zayıfladığımdan falan değil(keşke öyle olsa:(( ) Ama zayıflasamda yazacağım durmayacağım arkadaşlar. Kilolu kadın kalmayıncaya kadar. Bütün kadınlar kendilerinden, kilolarından mutlu oluncaya kadar:))))
Yaklaşık 2 aydır görmediğim bir arkadaşımı gördüm , erkek arkadaş. 12 kilo vermiş. Erkek olduğunu belirtmemin bir sebebi var tabi. Erkekler daha kolay kilo veriyorlar şekerim. Adamlarda metabolizma canavar gibiyn çalışıyor çünkü. Her zayıflayan sorulan o ünlü soruyu sordum bende "nasıl zayıfladın?" Sadece "yemedim" dedi. Hiç hoşuma gitmedi bu cevap ve arkadaşımda cevaptan hoşlanmadığımı anlamış olacak ki " herkes, özellikle kadınlar bana sürekli nasıl zayıfladığımı soruyorlar ve yemiyorum deyince suratlarını buruşturup "heee, oldu o zaman" diyerek yanımdan uzaklaşıyorlar. Mucize bir şey yaptım dememi bekliyorlar illa ki "armudun sapını, üzümün çöpünü yedimde zayıfladım" dememi istiyorlar" dedi. Evet dedim. Mümkün değil mi ki? :)))
Yani armudun sapından falan mucize beklemek yerine yağ yakımını hızlandıran, tok tutan şeyler yiyerek ve bunların sadece destek olduğunu hatırlayıp çok büyük beklentiye girmemek en sağlıklısı. İnsanlar ceviz suyunu akşamdan suya koyup sabah içip , cevizleri yemenin tokluk hissi verdiğini, kolesterollerinin düştüğünü ve kabızlık sorunlarının geçtiğini söylemişler, internette okuduğum yorumlar böyle. Hatta tiroitlere iyi geldiğini de okuyunca denemem farz oldu.
Cevizi suda bekletince tadı yeni çıkmış taze ceviz gibi oluyor, sütlü sütlü:))) Kızım çok sevdi, şimdi cevizleri suda bekletip bekletip yiyor. Ceviz omega 3 kaynağı, hatta o kadar faydaları var ki zayıflatmasa bile yararlı olur vücudumuza.
Yapımı çok basit. Akşamdan bir bütün cevizi yani 2 parça cevizi 1 bardak suya koyup sabaha kadar bekletip sabah içiyorsunuz ve sonra da cevizleri yiyorsunuz.
O zaman gelelim ceviz suyunun faydalarına:)
* Protein içerdiği için yağ yakımını hızlandırır ve tokluk hissinin uzun sürmesini sağlar ve bu da kilo vermeye yardımcı olur.
* Beyin ve sinir sistemine faydalı omega 3 yönünden çok zengindir.
* Yorgunluğa ve depresyona iyi gelir.
* Özellikle kadınlarda daha çok görülen Tiroid bozukluklarında faydalıdır, tiroidlerin
düzenli çalışmasına yardımcı olur.
* Kan şekerini dengeler.
*Kolesterolü düşürür.
*Kabızlığı giderir.
Zayıflama ilacı gibi zararlı şeyler kullanmak yerine doğal yiyecek takviyeleriyle zayıflayabilir ve formunuzu koruyabilirsiniz. Hem yapımı da çok basit. Yan etkisi, zararı yok. İstediğiniz kiloya inene kadar yada kendinizi iyi hissettiğiniz sürece kullanabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder