
Son zamanlarda şıklık kavramı değişti sanki. Yoksa bana mı öyle geliyor? Eskiden çok rüküş diyerek alay edilecek kıyafetler ünlü modacıların tasarımı falan olunca süper şık kapsamına girebiliyor mesela. Ama bence şık değilse değil kardeşim.
Birde her şeyde olduğu gibi kişi kıyafetle bütünleşmiyorsa, yani kendi zevki , tarzı değilse çok belli oluyor. Biz eskiden "üzerinde emanet gibi durmuş" derdik. Öyle oluyor sanki o kıyafete aitmiş gibi hissetmiyorsa kişi kendini ne kadar şık olursa olsun insanlar o tarzı beğenemiyor.
İnternette bir araştırma yaptım ve bakın Türkiye'nin en şık ünlüler kimlermiş?
1. Derin Mermerci
2.Hande Atatizi
3. Ajda Pekkan
4.Nebahat Çehre
5. Burcu Esmersoy
Devam edecek.... Bu arada hangisini beğendiniz en çok? Yada beğendiniz mi ki acaba?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder