13 Temmuz 2017 Perşembe

Bütün Sorun Adriana Lima'nın Çok Güzel Olması:)))

Bu konuda dedikodu yapmasam olmazdı:))) Metin HARA sevdiğim bir yazar. Kitaplarını okudum. Videolarını izledim hatta Ankara'da marka konferansında fotoğraf çektirmişliğimiz bile var:)))
Metin Hara Adriana Lima aşkını ilk duyduğumda inanamadım bende. Sonra "neden inanamadım ki?" diye düşündüm. Neden olmasın ki? Duyan bir sürü insan aynı tepkiyi gösteriyor galiba. Ahmet Hakan sosyal medyada bu aşkı duyup komik tepkiler gösteren erkeklerin paylaştıklarını yazmış. Aşağıda paylaşıyorum Ahmet Hakan'ın yazısını.


Yapacaksan şunların afişini yap

ADRİANA LİMA / METİN HARA AŞKINA ERKEKSİ KISKANÇLIK TEPKİLERİ

- “AMA bu hiç adil değil” diyerek... Ankara’dan İstanbul’a yürüyüşe geçeceklerini açıklayanlar var.
- Bütün işi gücü bırakıp... Yoga eğitmenliğine geçmek isteyenler var.
- Nefes teknikleri ve Şamanizm kurslarına şimdiden yazılanlar var.
- Metin Hara’nın “Aşkın İstilası” kitabına reddiye yazmaya hazırlananlar var.
- “Yok abi yok. Bu reklam aşkıdır. Kesin iş var. Başka türlüsü mümkün değil” diyerek kendilerini kandıranlar var.
Adriana Lima, Metin Hara
Yakışmışlar bence:)))) 
Kim ne derse desin Metin Hara hakkında, nasıl eleştirirlerse eleştirsinler insanlar için iyi bir şeyler yapmaya çalışan insanları çok seviyorum. Bir çok insanın hayatına olumlu anlamda dokunmuş biri.  Kiminle sevgili olduğu da beni ilgilendirmez aslında. Mutluysa bize ne? Ama  erkeklerin bunu kabullenmeleri çok zor:)))) Çünkü konu Adriana Lima :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder