Youtube'da yeni keşfim Eylül Öztürk. Kendine güveni ve cesaretini takdir ediyorum. Biraz argo videolar çekiyor +18 ama toplumsal meselelerle çok güzel dalga geçiyor. En azından bir gülümseme beliriyor ister istemez yüzünüzde.
Bir de "Kadın pantolon Giymesin" diye bir videosu var ona da bayıldım. Kapalı bir arkadaşıyla birlikte çektiği bir video var "Biz Birlikte Güçlüyüz" onu da tavsiye ederim. Yani kadını savunan her şeyi seviyorum. Daha fazla sesimizin çıkması gerek bence. Bu kız da bence bu konuda başarılı. Bu tarz videolarının artmasını diliyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder