
Ankara son zamanlarda bir festival şehrine dönüştü. Festivaller çok arttı ve ben buna çok memnunum. Mesela cumartesi günü o kadar hastayım ( bir belim ağrıyor, bir belim ağrıyor üzerinize afiyet) ona rağmen gezmekten geri kalmıyorum. Bu yüzden kimse inanmıyor hasta olduğuma:))))

Ankara ATO Congressium'daydı festival. Kahve standları ve çikolata standları , firma standları vardı . Her firma ürünlerinden hazırlayıp veriyordu isteyenlere. Ama standların önü çok kalabalıktı ve sıra beklemek gerekiyordu uzun süre. Giriş 20 TL . Bence ücretsiz olmalıydı. Çünkü zaten içeride de para ile satılıyor bazı ürünler.

Ben çocuklarla birlikte gittim. Kahveci annenin kahveci çocukları bunlar. Biz küçükken kahve içirmezlerdi bize. "Çocuklar kahve içmez" derdi annem. Hatta bana "kara kız olursun" derdi. Biz çok safmışız küçükken sanırım şimdiki çocuklar asla inanmaz böyle şeylere:)))

Bu da çikolata kaplı araba:))) Bizim arabayı çikolata kaplamışlar:)))) Olsa fena olmazdı valla.
Daha çok festival olsun , ben seviyorum festivalleri:)))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder