Bir zamanlar "Yahşi Cazibe" diye bir dizi vardı. Hatırlayanlar vardır diye düşünüyorum. Çok eski bir dizi değil sonuçta. Orada Sinem karakterinin babasını oynayan karakterin sürekli kullandığı cümleydi "hayatta 3 şeyden nefret ederim". Ama bu 3 şey o anki duruma göre değişiyordu. Yani o an sorun yaşadığı herşey olabiliyordu, değişkenlik gösteriyordu . Bende zaman zaman kullanırım bu cümleyi ama sürekli kullandığım, yani gerçekten nefret ettiğim 3'ten fazla şey var ki, nefret en sevmediğim duygu olmasına rağmen:))))

* Biraz önce bir siteye kayıt formu dolduruyordum. Adınız bölümüne adımı soyadımı yazdıktan sonra aşağıdaki bölümde "soy adınız" bölümünü gördüm. "İşte bundan nefret ediyorum" dedim kendime.

* Sonra dün iş için birini aramam gerekiyordu. Yanımdaki arkadaşım sürekli, ben telefonla görüşürken, "şunu da sor, bunu da söyle" gibi müdahalelerde bulundu. "İşte" dedim bundan da nefret ediyorum. Yani ben telefonla konuşurken müdahale edilmesinden, sürekli şunu söyle bunu söyle diye talimat verilmesinden. Bu aslında bir işi yaparken bölünüp başka bir işi yapmam istenmesi ve aslında ben bundan nefret ediyorum. İnsan beyni tek işi yapmaya programlanmış. İki işi birden yaptığını sananlar aslında ikisinide yarım yamalak yapıyorlar demek oluyor. Ben o yüzden odaklanmışken dikkatimin dağıtılmasından hoşlanmıyorum. Hatta nefret ediyorum.
* Hmmm.... Üçüncüyü biraz düşünmem gerekti:) Mesela bir yere yetismem gerekirken bütün kırmızı ışıklara yakalanmaktan, aradığım şeyin çantanın en bulunmaz yerinde olmasından, sacima fön cektirince yagmur yagmasindan da nefret ediyorum .
Aslında düşününce bir sürü ayrıntı var. Bu küçük şeyler birikince ve ya gergin bir günümüze denk gelince büyük patlamalar yaşayabiliyoruz. O yüzden her zaman derim ki biriktirmemek lazım.
Sizin nefret ettiğiniz şeyler neler? Orjinal şeyler vardır eminin:))) Hadi yazın da bilelim:)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder