Hafta sonu www.dahamutluyuz.com blogunun sahibi Yurdagül arkadaşımın organize ettiği Blogger Buluşması'na katıldım. Biraz kısa kalmak zorunda kaldım ama merak ettiğim bloggerları tanımak çok güzeldi. Mesela Bücürük ve Ben , Merih'in Atmosfer'i , Cafe Tigris'i blog dünyasına girdiğimden beri takip ediyorum ve genelde buluşmalarda pek görmemiştim. Zaten cafe tigris buluşma için Eskişehir'den geldi. Beyda'nın Kitaplığı'da Eskişehir'den geldi. Beyda'nın oğlu Emre en küçük bloggerdı aramızda. Her yaştan blog yazarı vardı :)

Yurdagül epey heyecanlıydı. Organizasyon gerçekten zor bir iş. Laf aramızda insanlarla uğraşmanız gereken her iş zor:))) Çünkü insanlar birbirinden çok farklı. İstekler, talepler farklı ve değişkenler. "Herkesi memnun etmeye çalışırsan hiç kimse memnun olmaz" diye bir söz vardır , severim bu sözü. Yani herkesi memnun etmek mümkün değil. Ama arkadaşım gayet güzel kalktı bence işin altından:) Ben kendi programımın yoğunluğundan ona çok destek olamadım. Ama bende her yere yetişmeye, herkesi memnun etmeye çalıştım bu hafta sonu:))) Bir yandan misafir, bir yandan çocukları havuza götürdüm bir de eşim anahtarını unutunca düşündüğümden daha erken ayrılmak zorunda kaldım buluşmadan. Ama bir sonraki olursa herkesle daha uzun sohbet etmek istiyorum:)
İnstagram'dan tanıdığım Çocukla Ankara, "Anneysen Süper Kahramansın" kitabının yazarı "bir tutam ayça", Sibel'in Hobi Dünyası da buluşmaya gelmişlerdi. Onlarla da yüz yüze tanışmak harika oldu.

Bu Ece Abla'nın buluşmamıza gönderdiği çiçek. Ne kadar zarif bir davranış, bayıldım Ece Abla:) (Ece Evren)
Derya'nın spor günlüğü blogunun sahibi Derya'da bize bir video göndermiş. Teşekkürler Derya:)))
Yani gelemeyen ve gönülleri bizimle olan blogger arkadaşlarımız da vardı.
Güzel bir buluşma oldu. Hepsini tanıdığıma memnun oldum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder